Na vrácení nebo reklamaci zboží máte 30 dní od data doručení objednávky. Pokud od vašeho nákupu uplynulo více jak 30 dní, nemůžeme vám vrátit peníze, nebo zboží vyměnit.
Abyste mohli provést reklamaci, váš produkt musí být nepoužitý a ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi. Musí být také v původním obalu.
Některé druhy zboží nelze vrátit. Nevratné je například zboží s omezenou trvanlivostí, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy. Také nepřijímáme produkty, které jsou intimního nebo hygienického charakteru, nebezpečné materiály nebo hořlavé kapaliny či plyny.
Další nevratné položky:
- Dárkové karty
- Stahovatelné softwarové produkty (např. hudba ke stažení)
- Některé zdravotní a osobní hygienické produkty
Pro dokončení reklamace potřebujeme účtenku nebo důkaz o nákupu.
Prosím, neposílejte svůj nákup zpět výrobci.
Existují situace, kdy může dojít pouze k částečnému vrácení peněz a to v případě pokud nám k reklamaci zašlete:
- Audionosič (CD, DVD, magnetofonová kazeta nebo gramofonová deska), který byl rozbalen
- Jakýkoli produkt, který není ve svém původním stavu, je poškozený nebo mu něco chybí z důvodů nezávislých na naší chybě
- Jakýkoli produkt, který je vrácen více než 30 dní po doručení
Vrácení peněz
Jakmile obdržíme váš reklamovaný produkt a prověříme ho, pošleme vám e-mail, abychom vás informovali o tom, že jsme váš produkt obdrželi. Také vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí vaší žádosti o vrácení peněz.
Pokud bude vaše žádost schválena, provedeme vrácení peněz. Vrácená částka bude automaticky připsaná na vaši kreditní kartu nebo původní platební metodu do 10 dní od schválení reklamace.
Zpoždění při vrácení peněz
Pokud máte pocit, že jste ještě neobdrželi vrácené peníze, zkontrolujte nejprve svůj bankovní účet. V případě, že peníze nejsou na účtě kontaktujte svou banku. Často trvá nějaký čas, než bude vrácení peněz zaznamenáno.
Pokud jste provedli všechny tyto kroky a stále jste neobdrželi své vrácení peněz, kontaktujte nás na: info@tempus.cz
Zlevněné produkty
Vrácení peněz je možné pouze u produktů za standardní cenu. Zlevněné produkty nemohou být vráceny.
Výměna zboží
Vyměníme pouze produkty, které jsou vadné nebo poškozené. Pokud potřebujete produkt vyměnit za stejný, kontaktujte nás e-mailem na info@tempus.cz
Vrácení zboží
Pro vrácení produktu ho pošlete na adresu: Hudební skupina Tempus, z. s., Sídlo: Mezi Mlaty 1111/10, 697 01 Kyjov
Při vrácení zboží si hradíte náklady na dopravu sami. Náklady na dopravu vám nebudou vráceny. Pokud vám vrátíme peníze, náklady na dopravu budou strženy z vrácené částky.
Doba doručení vašeho výměnného produktu se může lišit v závislosti na vašem bydlišti.
Pokud vracíte dražší produkty, zvažte pojištění dopravy, nebo sledování zásilky. Za to, že vaše zásilka v pořádku dorazí neručíme my, ale vámi zvolený dopravce.
Potřebujete pomoc?
Kontaktujte nás na info@tempus.cz s dotazy ohledně vrácení peněz a reklamací.